Equip Sanitari-Psicològic, en servei a partir de setembre 2019
A MamaTÀLEM, C/Major 4, Tarragona
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 8 al 10 novembre 2019;
Amb Amparo la Moneda, 15 novembre2019
MS03 Mòdul 3. istema familiar versus Sistema escolar Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
Amb Amparo La Moneda, 29 novembre 2019;
Amb M. Jesús Rodríguez, 13 desembre 2019;
Diplomat Universitari CUDEC
Per a Constel·ladors titulats o estudiants en formació avançada

Tallers Troncals
DESPERTAR és el millor regal que podem fer-nos a nosaltres mateixos, perquè "obrir els ulls i Veure-hi" és l'única via per superar la sensació d'impotència davant les circumstàncies de l'existència.
AIRE tracta el tema de la mort de l'ego i el de la mort física: què passa poc abans de morir, com es fa el trànsit, el despreniment dels cossos, el procés de l´Ànima en els mons superiors fins a la propera reencarnació...
ORIGEN  mirarem amb bons ulls cap als nostres Orígens Biològics i Esotèrics, per començar a recordar d'on venim, on som i cap a on anem... Imprescindible per Saber qui som.
TERRA és un taller especialment concebut per Reenamorar-se de la Vida, per gaudir de l’Amor del Pare Cel i de la Mare Terra..., i de tota la Bellesa i de tot el ventall d’emocions agradables que ens procuren.