Cada dijous del 7 de Febrer a l'11 d'Abril a les 18.30 h a MamaTÀLEM!
Amb Enzo de Paola; Del 7 al 9 de Març 2019 a MamaTÀLEM;
Amb Joan Condal; A MamaTÀLEM a les 20.30 h;
Amb Enzo de Paola, el 8 de Març 2019;
Al MamaTÀLEM a les 19.00 h;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 9 de Març 2019
A les 18.00 h a MamaTÀLEM
1ª part, 12 de Març 2019; Amb Eva Cabrera;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 16 de Març 2019
2ª part, 19 de Març 2019; Amb Eva Cabrera;
"Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 22 al 24 de Març 2019;
Amb Amparo la Moneda; 23 y 24 de Marzo 2019;
3ª part, 26 de Març 2019; Amb Eva Cabrera;
4ª part, 28 de Març 2019; Amb Eva Cabrera;
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 29 al 31 de Març 2019;
Amb J. C. Pascual, el 29 de Març 2019;
Amb José Carlos Pascual; 30 i 31 de Març 2019;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 30 de Març 2019
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 5 d'Abril 2019
"Sistema familiar versus Sistema escolar" Amb Amparo la Moneda
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 12 al 14 d'Abril 2019;
"Trastorns de l’aprenentatge" Amb Amparo la Moneda
"Pares, mestres i alumnes..." Amb Jose Antonio García Trabajo
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 21 al 23 de Juny 2019;
Del 12 al 25 d'Agost 2019

Consulta de psicologia

Teràpia sistèmica amb psicóleg transpersonal

La metodologia de treball que se segueix deriva fonamentalment del paradigma cognitiu-conductual, cosa que ens permet la utilització i desenvolupament d'una intervenció que prioritza la consecució de resultats en un breu període de temps, així com la consolidació de canvis importants.

En l'àmbit familiar i de parella, se segueix la línia marcada per les posicions sistèmiques centrada en la solució de problemes, ja que s'ha revelat com la metodologia més efectiva i eficient en aquest tipus de casos, perquè aconsegueix  millores significatives en un curt període de temps i perquè potencia els propis recursos del sistema familiar i de parella .

Aquestes dues formes de treball es complementen molt bé amb el tractament farmacològic, n'afavoreixen el compliment i repercuteixen positivament en la persona.

En la nostra intervenció, dissenyem un tractament psicològic específic en funció de la persona i de la situació en què es troba. Algunes d'aquestes situacuions són:

• Trastorns per ansietat: fòbies , ansietat generalitzada , crisis d'angoixa amb o sense agorafòbia , obsessions i compulsions , estrès.

• Trastorns de l'Estat d'Ànim: depressió , distímia , estat d'ànim disfòric.

• Trastorns de personalitat: histriònic , dependent , compulsiu , passiu- agressiu.

• Problemes relacionats amb l'autoimatge i les relacions interpersonals: autoestima i habilitats socials.

• Trastorns alimentaris: anorèxia , bulímia , obesitat , trastorn compulsiu de la ingesta.

• Problemes de Comunicació en la parella.

• Problemes en les relacions familiars.

• Problemes relacionats amb la infància i adolescència : trastorns de comportament, afectius i d'ansietat.

Per establir aquest tractament avaluem la situació global de la persona, la qual cosa que ens permet d'establir-ne un adequat diagnòstic, tant d'ella com de la seva problemàtica familiar o de parella.

A TÂLEM, t'oferim la possibilitat de seguir una teràpia psicològica amb un psicòleg transpersonal, que conjuga per a tu el més adequat de la psicologia tradicional amb el més innovador de les noves tendències de la psicologia transpersonal moderna .

Considerem important recordar que el nostre objectiu no és fer-te dependent de la teràpia, sinó treballar conjuntament amb tu durant el mínim de temps per aconseguir els màxims resultats .