Equip Sanitari-Psicològic, en servei a partir de setembre 2019
A MamaTÀLEM, C/Major 4, Tarragona
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 8 al 10 novembre 2019;
Amb Amparo la Moneda, 15 novembre2019
MS03 Mòdul 3. istema familiar versus Sistema escolar Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
Amb Amparo La Moneda, 29 novembre 2019;
Amb M. Jesús Rodríguez, 13 desembre 2019;
Diplomat Universitari CUDEC
Per a Constel·ladors titulats o estudiants en formació avançada

Assessorament d'Urgència

Necesites consell sobre algun tema o temes que no saps com resoldre? Assessora't professionalment sense compromís

Quan la vida ens enfronta amb situacions difícils, que posen al límit els nostres recursos i la nostra energia, necessitem AJUT, però quan ens sentim desbordats pels esdeveniments, no ens és fàcil trobar la via de sortida i, sovint, no sabem a qui recórrer...

A TÀLEM t’oferim un assessorament personalitzat, en qualsevol moment que sentis que el necessites, perquè puguis parlar amb confiança amb un professional, abans de triar el que et sembli millor d‘entre les diverses vies de solució que podem oferir-te.

Parlant amb l’assessor (psicòleg o terapeuta), et serà més senzill decidir si el que et convé més és una teràpia manual, un taller específic, una consulta amb el psicòleg, una sessió de respiració holotròpica..., o potser un protocol individualitzat que inclogui diverses possibilitats.

Evidentment, aquest assessorament d’urgència no obliga a res, ni abans ni després. I el pots repetir les vegades que vulguis, pels motius que tu creguis oportuns.