Cada dijous del 7 de Febrer a l'11 d'Abril a les 18.30 h a MamaTÀLEM!
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 22 al 24 de Març 2019;
MS1 Mòdul 1. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
Amb Jose Carlos Pascual Losado, el 29 de Març 2019;
Amb José Carlos Pascual; 30 i 31 de Març 2019;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 9 de Març 2019
MS1 Mòdul 2. "Sistema familiar versus Sistema escolar" Con Amparo la Moneda
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 12 al 14 d'Abril 2019;
Amb Amparo La Moneda, el 12 d'abril de 2019;
MS1 Mòdul 3. "Trastorns de l’aprenentatge" Con Amparo la Moneda
MS1 Mòdul 4. "Pares, mestres i alumnes..." Con Jose Antonio García Trabajo
Amb José Maria Toro; 27 i 28 abril 2019;
Amb Antonia del Castillo, el 3 de maig 2019;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 16 de Març 2019
Amb Enzo de Paola; Del 23 al 26 maig 2019 a MamaTÀLEM;
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 21 al 23 de Juny 2019;
MS2 Mòdul 1. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 2. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 3. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 4. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
Del 18 al 31 de Julio 2019

Concert de Bols de Quars

Amb Eduardo Llombart a MamaTÀLEM; El 7 de Desembre a les 20.30 h;

CONCIERTO DE CUENCOS DE CUARZO

La terapia de sonido se basa en el principio de "Resonancia en Simpatia", por el cual una vibración mas intensa y armónica contagia a otra mas débil, disonante y no saludable. La vibración tiene la capacidad de llegar mas alla, a traves de las ondas, y provocar una vibración similar en otro cuerpo. El sonido actúa en nuestras ondas cerebrales, ayudándonos a entrar en otros niveles de conciencia, donde son posibles los estados misticos, haciéndonos mas receptivos a la auto-sanación fisica, mental y emocional.

Cómodamente tumbado o recostado en el suelo, con mantes y almohadones para facilitar te la escucha, la frecuencia del sonido del cuarzo y la del sonido de la aleación de metales de los cuencos tibetanos interpenetrará tus células y contribuirá a armonizar tu cuerpo...

_______

La teràpia de so es basa en el principi de "Ressonància en Simpatia", pel qual una vibració més intensa i harmònica contagia una altra vibració mes feble, dissonant i no saludable. La vibració té la capacitat d'arribar més enllà, a través de les ones, i provocar una vibració similar en un altre cos. El so actua a les nostres ones cerebrals, ajudant-nos a entrar en altres nivells de consciència, on són possibles els estats místics, fent-nos més receptius a l'auto-sanació física, mental i emocional.

Eduardo Llombart Estopiñán
Diplomado Ingeniero Técnico Agrícola, Licenciado Ingeniero Agrónomo, Barchelor Degree Civil Engineering, Master en gestión de cooperatives, DEA Programa dirección empresas agroalimentarias, Master Prevención de Riesgos Laborales. Facilitador internacional en Contelaciones Familiares, Diploma en Psicología sistèmica, Master Teacher Magnified Healing, Pendulo Hebreo., Registros Akashicos., Sanación por Arquetipos, Tensergética, Reiki. Y Formado en Terapia de sonido.

PRECIO:
Concierto, te y galletas: 9€