Cada dijous del 7 de Febrer a l'11 d'Abril a les 18.30 h a MamaTÀLEM!
Amb Enzo de Paola, el 15 de Febrer 2019;
Amb Enzo de Paola; El 16 i 17 de Febrer 2019;
Amb Enzo de Paola; Del 18 al 20 de Febrer 2019 a MamaTÀLEM;
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 22 al 24 de Febrer 2019;
"Pares, mestres i alumnes" Amb Jose Antonio García Trabajo; 23 i 24 de Febrer 2019;
Amb Gisela Torrents; 2 i 3 de Març 2019;
2 i 3 de Març 2019, a Tarragona;
Dissabte 2 de Març 2019;
"Trastorns de l’aprenentatge" Amb Enzo de Paola; 9 i 10 de Març 2019;
"Diagnosi sistèmica a través dels dibuixos dels alumnes" Amb Jose Carlos Pascual; 16 i 17 de Març 2019;
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 29 al 31 de Març 2019;
6 i 7 d'Abril 2019, a Tarragona;
18 i 19 de Maig 2019, a Tarragona;
8 i 9 de Juny 2019, a Tarragona;
29 i 30 de Juny 2019, a Tarragona;
Del 12 al 25 d'Agost 2019

Concert de Bols de Quars

Amb Eduardo Llombart a MamaTÀLEM; El 7 de Desembre a les 20.30 h;

CONCIERTO DE CUENCOS DE CUARZO

La terapia de sonido se basa en el principio de "Resonancia en Simpatia", por el cual una vibración mas intensa y armónica contagia a otra mas débil, disonante y no saludable. La vibración tiene la capacidad de llegar mas alla, a traves de las ondas, y provocar una vibración similar en otro cuerpo. El sonido actúa en nuestras ondas cerebrales, ayudándonos a entrar en otros niveles de conciencia, donde son posibles los estados misticos, haciéndonos mas receptivos a la auto-sanación fisica, mental y emocional.

Cómodamente tumbado o recostado en el suelo, con mantes y almohadones para facilitar te la escucha, la frecuencia del sonido del cuarzo y la del sonido de la aleación de metales de los cuencos tibetanos interpenetrará tus células y contribuirá a armonizar tu cuerpo...

_______

La teràpia de so es basa en el principi de "Ressonància en Simpatia", pel qual una vibració més intensa i harmònica contagia una altra vibració mes feble, dissonant i no saludable. La vibració té la capacitat d'arribar més enllà, a través de les ones, i provocar una vibració similar en un altre cos. El so actua a les nostres ones cerebrals, ajudant-nos a entrar en altres nivells de consciència, on són possibles els estats místics, fent-nos més receptius a l'auto-sanació física, mental i emocional.

Eduardo Llombart Estopiñán
Diplomado Ingeniero Técnico Agrícola, Licenciado Ingeniero Agrónomo, Barchelor Degree Civil Engineering, Master en gestión de cooperatives, DEA Programa dirección empresas agroalimentarias, Master Prevención de Riesgos Laborales. Facilitador internacional en Contelaciones Familiares, Diploma en Psicología sistèmica, Master Teacher Magnified Healing, Pendulo Hebreo., Registros Akashicos., Sanación por Arquetipos, Tensergética, Reiki. Y Formado en Terapia de sonido.

PRECIO:
Concierto, te y galletas: 9€