El 30 de Maig a Tarragona;
7 de Juny 2018; Amb Eva Cabrera;
5ª part, 9 de Juny 2018; Amb Eva Cabrera;
Amb l'Equip TÀLEM. Del 15 al 17 de Juny 2018;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 25 de Juny 2018
Amb Angelica Olvera, del 29 de Juny a l'1 de Juliol 2018;
Amb l'Equip TÀLEM. Del 20 al 22 de Juliol 2018;
Amb l'Equip TÀLEM. Del 3 al 5 d'Agost 2018;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 4 d'Agost 2018
Del 12 al 25 d'Agost 2018

Conferència: La meva Família a través de Mi.

El 30 de Maig a Tarragona;

CONFERÈNCIA: LA MEVA FAMÍLIA A TRAVÉS DE MI. EL QUE EXPRESSO A TRAVÉS DE L’ESCOLA

A dia d’avui, una bona part dels pares a casa i dels mestres a l’escola senten que la relació amb els nens i nenes no és la que haurien volgut, que els falten algunes coses i que els en sobren d'altres...

El que desconeixem és que més del 90% de la nostra Vida, tant els adults com els infants no manifestem el que el nostre Conscient Personal voldria, sinó el que el nostre Inconscient Familiar permet. Això significa que tot allò emocionalment no resolt, com a mínim fins a 4 generacions abans de nosaltres (pares, avis, besavis i rebesavis...), s'expressarà a través nostre per ser solucionat..., i es concretarà per mitjà de situacions vitals gens còmodes i sovint poc o gens entenedores per qui les viu.

La relació que tenim com a pares amb els nostres fills o com a mestres amb els nostres alumnes millora infinitament quan incloem aquesta mirada sistèmica. Conèixer el que hi ha -darrere del que sembla que hi ha- ens alleugereix de càrrega i ens retorna el benestar perdut.

Associació Porta'm a Prop, Tarragona;

30 de Maig 2018 a les 18.00 h;

Amb Carme Monegal (Direcció de TÀLEM Escola de Vida)

Activitat Gratuïta