Cada dijous del 7 de Febrer a l'11 d'Abril a les 18.30 h a MamaTÀLEM!
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 22 al 24 de Març 2019;
MS1 Mòdul 1. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
Amb Jose Carlos Pascual Losado, el 29 de Març 2019;
Amb José Carlos Pascual; 30 i 31 de Març 2019;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 9 de Març 2019
MS1 Mòdul 2. "Sistema familiar versus Sistema escolar" Con Amparo la Moneda
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 12 al 14 d'Abril 2019;
Amb Amparo La Moneda, el 12 d'abril de 2019;
MS1 Mòdul 3. "Trastorns de l’aprenentatge" Con Amparo la Moneda
MS1 Mòdul 4. "Pares, mestres i alumnes..." Con Jose Antonio García Trabajo
Amb José Maria Toro; 27 i 28 abril 2019;
Amb Antonia del Castillo, el 3 de maig 2019;
Amb facilitadors certificats per la Grof Transpersonal Training, GTT (Stanislav Grof). El 16 de Març 2019
Amb Enzo de Paola; Del 23 al 26 maig 2019 a MamaTÀLEM;
A Barcelona, amb l'Equip TÀLEM; Del 21 al 23 de Juny 2019;
MS2 Mòdul 1. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 2. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 3. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
MS2 Mòdul 4. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
Del 18 al 31 de Julio 2019

DESPERTAR 40, a Barcelona

Del 23 al 25 de Febrer 2018

Recomano l'experiència!

Sin firmar
¡Una experiencia ÚNICA! Sin embargo una de las mejores y más claras explicaciones técnicas de nuestra estructura físico/energética, y un campo emocional grupal conectado directamente con fuerzas superiores de Amor, ¡de una magnitud brutal! Salgo del taller con una visión muy clara y neta de lo que es nuestra estructura físico/energética, y con una emoción de ternura, fuerza y amor incondicional que sigue acompañándome hasta hoy, ¡una semana después del finde del curso...! Y quizás permanecerá en mi corazón mucho más! Ah, olvidaba decir que en particular he flipado por un evento: tengo una irritación del colon crónica desde niño, desde que tengo memoria y nunca ha afectado mi vida de manera pesada o penalizante, pero siempre he percibido este malestar, esta molestia en la barriga, que hasta me preocupaba del poderse degenerar hasta en un cáncer de colon (como mi madre...). Racionalmente no puedo decir lo que pasó y como pasó... pero esa mala sensación que tenia ha desvanecido desde el taller. Si fuera supersticioso gritaría "milagro". Ese resultado tan choqueante demuestra la enormidad de poderes que tenemos dormidos en nuestro ser profundo, y la fuerza, la valentía, la profesionalidad ¡y el amor que el equipo de TÀLEM expresan en sus cursos! ¡Gracias, gracias, gracias desde el fondo de mi corazón! ¡Y desde mis colon también!

Sin firmar
La meva vida laboral està relacionada amb el retrobament del cos físic i l'ànima, per aquest motiu he estat a molts cursos, tallers, conferències,... de creixement personal, però DESPERTAR ha sigut el millor SENSE DUBTES. No vaig anar amb expectatives, però sí amb molts de nervis i il·lusió i ... BUFFFFFF! Han passat uns quants dies i encara estic assimilant i assimilant tot el que va passar. MÀGIC, VA SER MÀGIC. Gran equip, grans professionals, gran lloc i gran ambient. GRÀCIES!

Sin firmar
Ideal per les persones amb inquietuds per coneixes a si mateixes i l’univers que ens envolta.
És un taller que, al menys un cop a la vida, s'hauria de fer, per a prendre consciència de tot el que ens envolta i de nosaltres mateixos.

Sin firmar
¡Querida Hermana de Alma! ¡​Lo​ Mínimo qu​e puedo hacer es dejarte un GRACIAS INMENSO por la experiencia ​que nos ​has ​ofrecido! ​Esta experiencia me ha llenado el corazón... ¡Cuanto lloré!

Sin firmar
Bon dia! Una abraçada molt, molt forta... Avui us trobo a faltar a totes i a tots. Espectacular!

Sin firmar
Ei, que estem vius! Que estem respirant! Avui és una dia per celebrar! Una abraçada súper gran família D40! A ballar i… Canvi de cadira!

Sin firmar
​La gent necessita anar a DESPERTAR, és MOLT IMPORTANT! Em vaig quedar súper contenta de tanta i tanta professionalitat…  I vaig pensar: "senyors, això paga la pena, això ho necessita molta gent, això és l'inici més bonic que un pot viure en el camí del Creixement Personal"

Sin firmar
Encara sense paraules ni recursos per poder explicar el que vaig viure i sentir, aquests dies me pregunten: "Què? Com va anar?" i només em surt un "BUFFFFFFFF, impressionant" acompanyat d'una mirada que ho diu tot…  Gràcies!

Sin firmar
Espectacular. No trobo una sola paraula per definir-ho.

Sin firmar
M’ha encantat el  ​que​ feu i com ho enfoqu​eu! Estic esperant amb impaciència la inaguració de la teteria​! Per cert, ​estic​ notant molts canvis sincrònics. Espectaculars!

Sin firmar
Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies Gràcies... Son paraules que s’estàn convertint en fets meravellosos i que s’hi convertiran encara més. Us estimo amb la ment, el cor i l’ànima!

Sin firmar
​A parte del estado de consciencia, alto y positivo, que se mantiene, ¡desaparecieron los síntomas​ de una irritación de colon que tenía desde hace muchísimo tiempo! ¿Cómo hemos conseguido esto? ¡Admirable!

Sin firmar
¡Estoy​ feliz​ y ​marav​i​lladí​simo desde el D​ESPERTAR! ¡Me siento en el 7º Cielo!