Equip Sanitari-Psicològic, en servei a partir de setembre 2019
A MamaTÀLEM, C/Major 4, Tarragona
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 8 al 10 novembre 2019;
Amb Amparo la Moneda, 15 novembre2019
MS03 Mòdul 3. istema familiar versus Sistema escolar Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
Amb Amparo La Moneda, 29 novembre 2019;
Amb M. Jesús Rodríguez, 13 desembre 2019;
Diplomat Universitari CUDEC
Per a Constel·ladors titulats o estudiants en formació avançada

DESPERTAR Donacions

Has fet DESPERTAR? T'ha servit? Ets una mica més gran que abans de fer-lo? Et semblaria una bona idea d'ajudar a algú que ho necessiti a pagar el taller?

A TÀLEM creiem, de veritat, que l'única manera de superar la ignorància que ens manté esclavitzats a la part més fosca de la nostra existència, és transformar-la en Coneixement i Saviesa..., per esdevenir Éssers Humans adults, això és, Lliures i Amos de la nostra Vida.

Si sents que és el moment adequat per ajudar els altres, potser vulguis plantejar-te contribuir econòmicament perquè algú que no pot afrontar el pagament del taller, pugui fer-ho... Si vols, demana'ns com fer-ho, t'informarem perquè, de manera transparent, puguis escollir la millor opció.

La millor manera de trobar-se a si mateix és perdre's en el Servei als Altres Ghandi

Gràcies!!!