Equip Sanitari-Psicològic, en servei a partir de setembre 2019
A MamaTÀLEM, C/Major 4, Tarragona
A Tarragona, amb l'Equip TÀLEM. Del 8 al 10 novembre 2019;
Amb Amparo la Moneda, 15 novembre2019
MS03 Mòdul 3. istema familiar versus Sistema escolar Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
Amb Amparo La Moneda, 29 novembre 2019;
Amb M. Jesús Rodríguez, 13 desembre 2019;
Diplomat Universitari CUDEC
Per a Constel·ladors titulats o estudiants en formació avançada

Assessorament postDESPERTAR

Necessites compartir particularment la teva experiència després del teu DESPERTAR? Si et sembla que et podem ajudar, no dubtis a contactar amb nosaltres.

Els efectes de participar en un taller DESPERTAR són evidents i es fan palesos des del mateix moment en què acaba el curs. Però si bé és cert que les respostes són personals i intransferibles, hi ha un denominador comú que s’expressa en una manifestació emocional que abasta des de l’entusiasme més sincer fins a la tristesa més reflexiva.

L’enrenou emocional que acompanya molts dels aprenentatges en l’àmbit del Creixement Personal acostuma a ser poc còmode per a qui l’experimenta, però és bo i és sa..., encara que després de la feina feta en un taller, puguem arribar a sentir-nos especialment sols, incompresos o desconcertats.

A TÀLEM, t’oferim un assessorament específic per acompanyar-te i donar-te el suport necessari després del teu DESPERTAR. Si et ve de gust i sents que ho necessites, parlarem del teu procés personal, d’on vols arribar i de la millor manera d’aconseguir-ho.