Amb M. Jesús Rodríguez, psicòloga col·legiada de TÀLEM, especialment formada en Sistèmica i Disseny humà;
Equip Sanitari-Psicològic, en servei permanent
Amb Amparo la Moneda, 15 novembre2019
Diplomat Universitari CUDEC
Visita Cultural+Teatre (Hits El Tricicle)+sopar+bus
Per a Constel·ladors titulats o estudiants en formació avançada
Amb Peter Bourquin
Diplomat Universitari CUDEC. Nova Entrada d'alumnes a la Formació
MS04 Mòdul 1. "Un nou paradigma filosòfic" Amb Carme Monegal Mirambell
Amb Jordi Amenós
Amb Carme Monegal Mirambell
Amb Amparo la Moneda
Amb Amparo La Moneda
MS04 Mòdul 2. Sistema familiar versus Sistema escolar Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
MS04 Mòdul 3. Trastorns de l’aprenentatge Amb Amparo la Moneda (Saragossa)
Amb Maria Jesús Rodríguez Simón
Amb Jose Antonio García Trabajo
MS04 Mòdul 4. Pares, mestres i alumnes... Amb Jose Antonio García Trabajo (León)
Amb Amina Edlin Ortiz Graham
Amb Amb l'Equip TÀLEM-CUDEC (Jose Antonio García Trabajo, León)

TERRA. Taller Troncal de Creixement Personal

Data:   Diverses vegades a l'any. De vacances i també al llarg del curs
Horari:   De 10 a 15 dies de convivència
Lloc:   En qualsevol lloc bonic de la TERRA
Preu:   Ho comunicarem puntualment

TERRA és un taller especialment concebut per Reenamorar-se de la Vida, per gaudir de l’Amor del Pare Cel i de la Mare Terra..., i de tota la Bellesa i de tot el ventall d’emocions agradables que ens procuren.

PROPER TALLER:

TERRA 7 a la Riviera Maya Del 12 al 25 d'Agost 2019  A la Riviera Maya, Mèxic Fes clic AQUÍ per a veure l'article complet del viatge

Sovint, en Creixement Personal, confonem el que fem amb el que volem aconseguir. Les tècniques i les disciplines que seguim, de vegades, ens fan passar per situacions que són incòmodes, però que no són eternes! De fet, accedim a transitar per aquest camí per acostar-nos a l’estat de Benestar, Pau i Amor que ens és propi per herència.

És per això que oferim TERRA. Aquest és un taller especialment concebut per Reenamorar-se de la Vida, per gaudir de l’Amor del Pare Cel i de la Mare Terra..., i de tota la Bellesa i de tot el ventall d’emocions agradables que ens procuren. Quan DESPERTEM, la Vida se’ns acosta amb el vestit dels diumenges, tot té un altre color i una altra llum, i les més petites coses es converteixen en grans esdeveniments.

TERRA defuig els interessos comercials i/o turístics. I tothom que hi col•labora ho fa des d’una actitud professional, però respectuosa i sostenible, que prioritza l’Amor a la Terra i a l’essència de les persones per damunt de qualsevol altra cosa.

A TÀLEM, hi haurà cada estiu i també en d’altres períodes de vacances de l’any la possibilitat de triar entre diverses destinacions, perquè hi hagi un TERRA adequat per a cada Despert.

Per fer TERRA és requisit indispensable haver fet DESPERTAR (Pregunta'ns en quines dates tenim disponibilitat per fer un DESPERTAR amb nosaltres abans del teu viatge!)

PERFIL D'ALUMNE

Perfil Únic:

Qualsevol persona que, havent fet DESPERTAR prèviament, s’atreveixi a transcendir els propis límits i es permeti el regal d’acompanyar-nos a gaudir d’un nou trosset de Món.

Per recordar que ser Avui al Planeta TERRA és un privilegi immens..., i que la Vida -vingui com vingui, sigui com sigui, vagi com vagi i sembli el que sembli...- és Perfecta.

TEMARI

Objetiu Únic:

Gaudir de la Vida al Planeta TERRA, deixant-nos acaronar per totes i cada una de les meravelles que Déu ha posat al nostre abast en aquest raconet d’Univers..., per reconciliar-nos amb totes les manifestacions del seu Amor, amb totes les criatures que comparteixen camí amb nosaltres i molt especialment amb la nostra família d’Ànima.